Forum Beograd Jagodina Ćuprija Paraćin

Molim vas da se prijavite ili se registrujete.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Napredna pretraga  

Vesti:

Samo za Registrovane članove je moguć pristup u kategoriji '' Ljubav & Sex & Lepotice''
Obavezno pročitajne uslove korišćenja Foruma ->
Uslovi Korišćenja

Autor Tema: Svakoj ženi sport po meri !  (Pročitano 2896 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

autentik

  • Administrator
  • Svedok stvaranja istorije
  • ******
  • Karma: +0/-0
  • Na mreži Na mreži
  • Pol: Muškarac
  • Poruke: 17115
    • Jagodina, Ćuprija i Paraćin kao na dlanu
Svakoj ženi sport po meri !
« poslato: 26-01-2007, 18:54:47 »

Svakoj ženi sport po mjeri !

Kad se vratimo s odmora stvari idu uvijek istim slijedom. Prepuni smo dobre volje, obećavamo da ćemo si posvetiti više vremena, baviti se nekom sportskom aktivnošću da bismo ostali u formi i boravili na zraku. Od dvorana za fitness, tečajeva u gradu i klubovima, čini se da nema nestašice ni prijedloga niti izbora...

Ali što izabrati ?! Vrlo jednostavno, ono što je svakoj od nas potrebno.
Predlažemo ovdje nekoliko sportova koji će najbolje odgovarati vašim potrebama.

Tjelovježba u vodi

Da vam grupni rad bude poticaj. Dugo su savjetovali tjelovježbu u vodi samo za bake. Danas je taj oblik gimnastike postao pomodnom disciplinom i bilježi procvat s pomlađenom klijentelom. Porastao je broj tečajeva ovih vježbi koje jačaju tijelo i potiču krvožilni sustav i srce baš kao i aerobik. Otpor koji pruža voda šesnaest je puta veći od zraka i zahtijeva priličan rad mišića: s vremenom i minimumom upornosti, malo pomalo oblikujemo mišiće ruku, bedara, trbuha i stražnjice, i sve uz zvuke glazbe. Uz to, tu se napreduje i pod pozitivnim učinkom društva: sklapaju se nova prijateljstva, a to nije naodmet. Takvi sportovi su još fitness, odbojka, košarka, rukomet... i tenis.

Oprema za vas
Plivačka rukavica. Zato što povećava otpor vode, ta rukavica u obliku palme pospješuje rad ruku i ramena. Lijepo se oblikuju bicepsi i tijelu daju skladan izgled.

Plivanje

Za opuštanje tijela i leđa. Ova ugodna sportska aktivnost može se umjereno provoditi, bez bolova i zadihanosti, i onda kada mu je prethodilo razdoblje mirovanja, što nije slučaj s pješačenjem. Kao i svi sportovi izdržljivosti, plivanje nam donosi pravo opuštanje, tim više što voda pospješuje nestanak napetosti. A to posebno cijene one osobe koje imaju leđne mišiće skvrčene i prepune čvorova uslijed stresa i napetosti.

Ako i vi, kao i osam od deset osoba patite od bolova u leđima, odustanite od prsnog plivanja (pogotovo ako plivate s glavom iznad vode), jer taj položaj još pogoršava bolove u vratnom dijelu kralježnice. Odaberite leđni stil, koji vam neće izvijati vrat, ako samo dobro ispružite tijelo i promatrate nebo ili strop.

U slučaju upornih bolova u leđima najbolje je ruke ispružiti duž tijela i samo plivati nogama kako ne biste povećali udare po donjem dijelu kralježnice i izazvali bolove.
Još jedna prednost ovog sporta: plivanje doista uključuje rad leđnih mišića.
Što su oni bolje oblikovani to manje patimo od bolova... U slične sportove spadaju i stretching, tjelovježba i pilates vježbe pod opterećenjem.

Oprema za vas
Udobne naočale za plivanje. Oblikovane za sve tipove lica, izvanredno prianjaju, ne ranjavaju nos jer su napravljene u obliku slova "x" i imaju gipke remenčiće.

Pješačenje u prirodi

Da bismo udahnuli zraka i oslobodili se dnevnih briga. Duge šetnje kroz šumski ili zeleni predio, cjelodnevno hodanje ili dulje po planini ili ravnici: pješačiti se može bilo gdje. Ništa vas ne sprječava da krenete ispred praga vlastita doma, u bilo koje godišnje doba! Hodanje upošljava sve mišiće tijela: noge, ali i ruke, trbušne i leđne mišiće. Ono provodi svojevrsno unutarnje masiranje probavnih organa i tako suzbija opstipaciju ili začep.

Štoviše, hodanje po prirodi povećava izdržljivost srčanog mišića, razvija respiratornu snagu pluća, ispunjava organizam kisikom. I naš duh putuje s njim, zahvaljujući pokretima tijela.

Kad promatramo neki lijepi krajolik, mozak zapravo proizvodi hormone sreće, endorfine, onu prirodnu tvar koja nas ispunjava osjećajem zadovoljstva i sreće. S kakvim ishodom u konačnici: krenuli smo ispunjeni napetošću, ali vraćamo se smireni i radosni... Pravi san! Nikakvo čudo da su milijuni ljudi u Europi, od kojih 60 posto žena, veliki ljubitelji pješačenja u prirodi. Tome pribrojimo i sportove kao što su: vožnja biciklom, jahanje, golf i orijentacijsko trčanje.

Oprema za vas
Cipele s blagodatima. Opremljene amortizerom udaraca, udobne, otporne i izvanredno lagane, hodačke se cipele prilagođavaju svakom terenu. Nepropusne su i pod najjačim naletima kiše.

Rolanje ili šetnje na koturaljkama

Može se provoditi po vlastitoj želji i slobodno. Treba vam zraka? Navucite koturaljke ili role i krenite ili oko svoje kuće ili svoga ureda. Ipak, postoji jedan preduvjet: potrebno je barem minimalno ovladati tehnikom vožnje. Uzmite poduku jedan do dva sata ako ste početnik u rolanju.

To je nužno da biste se osjećali ugodno pri vožnji ili klizali bez prevelikog straha i napetosti... i bez posljedica pri mogućem padu! Redovito bavljenje tim sportom jača krvožilni sustav i srce kao i ostali sportovi izdržljivosti.


Troši se puni kalorija pa se tako održava vitkost, uz dobro oblikovane i čvrste mišiće. Recimo da taj sport upošljava sve mišiće tijela: nogu, bedara, ali i ruku i trbušnog predjela. Da ne govorimo o neizmjernom osjećaju slobode pokreta.

Oprema za vas
Superštitnici za zapešća ruku. Ergonomski oblikovani, osiguravaju izvrsnu zaštitu zapešća zahvaljujući želatinoznoj pločici koja amortizira udarce pri mogućem padu.
Podjednako postoje i štitnici za laktove i koljena.

Tae kwon do

Za odljev vlastite energije. Ova borilačka vještina korejskog porijekla, koja znači "putem stopala i šake", dugo je ostala u sjeni prije nego što je postala olimpijskom disciplinom, prije desetak godina.

Mora se priznati da broj ljudi koji se njime bavi munjevito raste, posebno među ženama i djecom, koja mogu započeti s tim već od pete godine života.
To je borilački sport koji znatno troši energiju, vrlo je sličan karateu, a udarci se uglavnom zadaju nogama. Njime se dobivaju dobro oblikovani mišići nogu, gipkost i žustrina pokreta, kao i izvrsni refleksi!

U psihičkom smislu poboljšava samokontrolu i svladava agresivnost. To je vještina koja pomaže prihvaćanje i razumijevanje vlastitih osjećaja. Samo pod tim uvjetima postiže se fizička i moralna ravnoteža, tzv. tae geug. Slične vještine su : mačevanje, streličarstvo, te drugi borilački sportovi kao karate, aikido i kung-fu.

Oprema za vas
Sportska cipela iznad gležnja. Nadahnuta boksačkom obućom i zamišljena za borilačke sportove, ova cipela savršeno obuhvaća žensko stopalo. Lagana i vrlo lijepa, omogućuje vam učinkovite pokrete stopalom...i pritom na vrlo otmjen način!

Joga

Da biste pronašli svoj mir. Njezino ime znači "stanje jedinstva i punine". Obuhvaća čitav program sustavnih vježbi... Joga ima brojne discipline i navike: fizičko i mentalno opuštanje suzbija posljedice stresa: jogističke vježbe potiču gipkost tijela i pokreta; i napokon tehnika disanja (pranajama) razvija sposobnost nadzora vlastita daha i respiratorne moći.

Ta tjelovježba tijela i duha posebno pogoduje onima koji pate od tjeskobe i žive pod pritiskom svakodnevice. Posebno je preporučamo onima kod kojih je stres izazvao organske posljedice, kao što su iritabilni kolon, nadimanje i bolovi u trbuhu...
Brojna proučavanja pokazala su kakvu dobrobit joga ima u takvim slučajevima.
U slične vježbe se ubrajaju: tai-chi i ki-gong.

Oprema za vas
Rastezljive hlače. Ni odveć široke ni pripijene, ove rastezljive i udobne hlače izvanredno se prilagođuju svim pokretima vašeg tijela i kod najzahtjevnijih položaja.

Uspinjanje

Da bismo nadmašile same sebe. Uspeti se prema nebu da bismo se osvrnule na život odozgo pravi je izazov! Uzbudljivo i u trendu, uspinjanje uz litice i zidove vrlo je korisno za vitkost: po istraživanjima koja su proveli stručnjaci meksičkog sveučilišta, taj sport sagorijeva između 9 i 13 kalorija na minutu, a to znači 1000 kalorija za sat i pol vježbe uspona!

Uz to, razvija se muskulatura gornjeg dijela tijela... Kako Primadona navodi, uspon zahtijeva stalni napor i izvrsnu fizičku spremnost koju se održava dodatnim sportskim aktivnostima: trčanjem, biciklizmom, plivanjem, tjelovježbom ili body-buildingom. Ali u tome sportu se uživa, pa i kad se uspinjete uz zidove zimskih dvorana za održavanje kondicije.

Usredotočiti se na rukohvate i napredovati metar po metar, ništa vam ne može bolje osvježiti misli od toga sporta. Svaka vježba završi pobjedničkim osjećajem koji vas ispunjava samopouzdanjem. U slične sportove spadaju : triatlon, padobranstvo i speleologija..

Oprema za vas
Obuća za penjanje. Podatna jer prianja uz oblik stopala, tenisica s patent zatvaračem idealna je za sve koji se oduševljavaju penjanjem.


   izvor:
hr-fitness

njanja84

  • Član
  • Karma: +0/-0
  • Van mreže Van mreže
  • Poruke: 4
Odg: Svakoj ženi sport po meri !
« Odgovor #1 poslato: 24-08-2011, 17:09:39 »

 :xq004:samo sto vise vezbanja i tu je zdrav zivot za svaku zenu a i izgled savrsen  http://www.bol.rs/vesti/aktuelno/15-minuta-vezbe-na-dan-za-tri-godine-duzi-zivot_16_08_2011#content
Sačuvana
 

Stranica je napravljena za 0.147 sekundi sa 24 upita.