Vesti:

Samo za Registrovane članove je moguć pristup u kategoriji '' Ljubav & Sex & Lepotice''
Obavezno pročitajne uslove korišćenja Foruma ->
Uslovi Korišćenja

Main Menu

Škola i školski programi

Započeo Black, 03-12-2009, 20:34:04

« prethodna tema - sledeća tema »

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Black

Večita tema:škola. Šta mislite o tome?

Black

Evo , ja ću prvi:  DA SE NA*EBEM MAJČICE I SESTRICE I CELE ŽENSKE FAMILIJE ONIMA KOJI UPROPASTIŠE OVAJ NAŠ LEPI SRPSKI JEZIK RAZNORAZNIM GLUPOSTIMA U VIDU PALATALLIILOLAZACIJA , SIRLIBIRLICACIJA , JOTIZACIJA I SLIČNIH KURCOLOMIJA...Normalni jezici imaju malecku gramatiku i 4 padeža , al šta ćeš , mi Srbi zdravo volemo da se kurčimo u svemu...( potpisani je frustriran jer mu je naslednik usro motku na pis.vežbi...i pored učenja..)

Black

Kada bude došao engleski na red , ondak ću i po njemu da psujem..( čitaj: pismeni zadatak u sredu...)

Black

Generalno , naš školski program je užas! Deca su preopterećena gomilom raznoraznih gluposti...a kao skraćuju ga svake godine.  :aq16:

SunđerBoba

Alo bre! Lakše malo domaćine. To što je naslednik okinuo iz maternjeg nije razlog da nas ovde bombarduješ prostotama. Nije ni čudo što je mališa omašio, kad se ti ovako izražavaš!

Veliki Srbi, velika gramatika. A mi nepismeni. Jbg!

Black

Dobro , de , de , nisam ni ja baš toliko nepismen , zezam se na temu pravopisa i školskog govora , valjda se vidi kada se zezam na tu temu..

Luna

#6
CESTITAM Black na otvaranju teme  :aq07: da castis!

Sta mislis da je negde lakse:u namackom je suknja muskog roda,mantil zenskog....onda sufiksi der,die,das,pa njihove promene  :aq16:

Sad mi pade na pamet biser mog sina,iz pismene vezbe u Srpskoj skoli,u tecem razredu,gde je dat muski rod imenice a ucenici dopisuju zenski i srednji rod:

KONJ  - a moja sreca pise dalje -      KONJINA ( kobila)    KONJINCE  (zdrebe) ili
JARAC - a on opet ostale rodove -   JARCINA (koza)     JARINCE(jare)   :xq003: :xq003: :xq003:

SunđerBoba

Ne kažem da si nepismen, ali nisam shvatila da se zezaš. Pošto si otvorio temu da bi virtuelno polno opštio sa onima koju su ti nasledniku zagorčali sudbinu, jer ne poznaje pravila maternjeg jezika. Eto, ja sam to tako shvatila. A iz tvog primera je jasno, zašto stvari stoje tak, kako stoje.

Svilena


Black

Ma ne bi ja samo virtuelno polno opštio sa njima  :xq005: :xq005: :xq005: , već i praktično , ako su izgledne... :xq005: :xq005: :xq005: :aq21: :aq21:...

Black

Šalu na stranu , Luna, slatko se nasmejah....

Luna

Misljenja sam,da posto jedini u svetu imamo bogatu istoriju,treba da nam bude bogat i jezik i gramatika.
Po postovima iz tema o nasoj slavnoj proslosti trebalo bi da imamo ne 6 nego najmanje 10 padeza. :aq21:

Jeste bilo,jos cuvam tu svesku,ko da mu roditelji nisu iz Paracina! :xq006:

Svilena

Šalu na stranu, ipak je pogrešan naziv teme; ako je zaHebancija onda treba da se vrati tema u Svašta-razno, a ako je opštenje, bilo virtuelno, bilo praktično, u pitanju onda treba da ide u Ljubav, sex i lepotice  

Black

Ma ja sam hteo iskreno i osećajno da se na*ebem majčice i sestrice i...al vidiš da me napljuvaše....

Luna

@svilena  :xq005:

Pa to se ne radi ovde Black!

A sada ozbiljno,nas skolski program je strasan,gradivo je vise nego obimno.
Druga je stvar ako dete nema afiniteta za nesto,sto je sasvim normalno.

Black

Nažalost , mislim da naše školstvo i nema baš veliku želju da otkrije šta ustvari pojedinom detetu leži i koja su njegova interesovanja , sve je zbrkano zbrda-zdola , predmeti su preobimni a na stranu što svaki nastavnik ( profesor9 drži do svog predmeta kao da je to najvažnija stvar na svetu. Mislim da bi , u 21. veku , trebalo više da se izučava ono čta je sada aktuelno , informatika npr , a mnooogo manje predmeti tipa muzičko , likovno , istorija , grografija itd. Naša istorija da , a svetska samo uopšteno , isto i sa geografijom. Pola glupih Amera nema pojma da Evropa uopšte postoji , i baš im se ....... za to.

Black

(očekujem kišu pljuvanja...)

Luna

#17
Moj velki sin je isao u Srbiji do sedmog,mali je ovde od pocetka,pa mogu da poredim,a vidim kad odem kuci sta i koliko deca uce.
U redu je i umetnost,i likovno,ali u nekoj meri ,da se da prioritet,makar u kasnijim razredima strucnim predmetima.
Neznaju Nemci gde je Surdulica i Pirot,ali su zato u jednoj oblasti strucnjaci,jer deca posle sestog vec mogu da se okrecu oblasti koja ih interesuje i za koju imaju afiniteta.
O obimu gradiva da ne diskutujemo,to je tek posebna prica.
Onda nacin na koji se deci prenosi to znanje,srednjevekovan.

Ivanka

Nema pljuvanja. Mislim da zavisi od nastavnika (profesora) kako uči decu. Imala sam nastavnike koji su znali da zainteresuju učenike i za dosadni predmet i obratno. Posebna je bila jedna Anka iz matematike, zbog nje sam mrzela sve što se kači na matematiku- fiziku, statiku... Žena je bila živi užas, nije znala da objašnjava, a i nije bila ni zainteresirana za to. Čula sam da je do nedavno učila na 17. oktobru.

Black

Slažem se i sa jednom i sa drugom. Svakako treba , radi opšte kulture, poznavati i umetnost , i muziku i istoriju i ostalo , ali , što reče Luna , u razumnom obimu. Svoju istoriju , svoju geografiju svakako , ostalo , u razumnoj meri. Prenos znanja i prilaz učeniku je , u najmanju ruku , diskutabilan . Nastavno osoblje  je više okrenuto egzistencijalnim problemima a tu nema puno mesta za neki širi prilaz. Šta se ima ispredavati , dumbe-bambe , ispredaje se , bez nekih širih pa i duhovitijih primedbi o gradivu i lekciji. Gradivo je prenatrpano i nema se vremena za neku priču. Ovim nikako ne želim da kažem da je samo nastavno osoblje krivo za evidentan nedostatak znanja i interesovanja , ni đaci se baš ne pretržu u učenju....